HELVETES JÄV*A PISS!!! :@

Jag är inte så glad för min underbara dator är TRASIG!!! :'( :'( Det ända dåliga me berlin :o jonte skulle ta ner datorväskan (vi hade me datorer men inte internet) o så va den öppen, då åkte min dator som satt i locket ner på golvet (o jonte tyckte så synd om sig sj för han fick datorn på tån medans jag fick panik för att kolla om datan va trasig -.-' ) och skärmen sprack så nu äre bara vitt och några sträck på datan när man sätter på den, alltså blie ingen bild :( Nu bloggar ja på min pappas o mammas stationära dator... jag kommer inte vara så aktiv på bloggen alltså för detta inte är min data o den är rätt mke upptagen, men jag ska försöka så ofta jag kan :D 

Jaja,, bilder kommer när min data e lagad (kanske, om ja pallar, innan. då kmr ja ladda över till denna oxå :p) men vi får se (a) 


Arkivbild... ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0