Nedräkning :D

Nu har jag skaffat nedräking till SOMMARLOVET (i menyn) :D:D:D Åhh va ja längtar (yyy)

Nu ska ja nog strax gå o lägga mig :P Ska ju plugga imorn -.- 

Men kan berätta lite bättre om idag för ja fick lite småbråttom ^^ Jag stack till petra typ halv 11 o då stack vi ner på stan o va där ett tag ^^ Hon hittade ett par sthhekigaa glajjor och en jättesöt sommarklänning ;) Jag hittade en jättesnygg sommarklännig ;) Kmr antagligen köpa den, men jag hade inte me mig några pengar :( Sen stack vi hem till henne igen o shtekte lite i solen (y) Sen gick vi upp till tv:n o kollade på fear factory o de va så jävla äckligt :S UCSH vill inte äns tänka på de man får ju kväljningar :/// Men men sen stack ja hem o så åt vi o sen satt ja vid datan sen kollade vi tv o nu ditter jag här :)

Igår va ja me sanna som ja sa ;) Elr på morronen hade vi match o ja....den behöver vi inte snacka om..... :o SEN va ja me sanna o vi typ gjorde inget spec ^^ Sen vare dans o den va ju najjs som vanligt :P Efter dansen åkte ja hem o sanna hem o sen kom hon senare igen (a) 

Men nu pallar ja inte skriva mer så Godnatt på er sötnosar :* ♥
Mjeheheh random bild sen i somras :D

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0