Shöpping ♥

Jag, Petra, Sara o Emma va ju i västerås o shoppade idag :D De va kul ;) Vi åkte typ 9.48 imorse och kom hem 18.10 elr nåt sånt (a) e liiite trött i benen ^^

Detta köpte jag:

Vitt draperat linne från GinaTricot
En leopardmönsratt linne med svart rygg från New Yorker (den ser lite konstig ut, men de typ för att den e fransig, elr va man ska säga)
Svart linne med vita prickar och ett bälte med en rosett från New Yorker
Orm-ring från Ur&Pen


Är väldigt nöjd me allt jag har köpt :D Sen ska vi ju till Berlin på torsdag så då kan man väl shoppa lite shorts elr så ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fin den vita var:)

okej alla var fina men den vita var finast tyckte jag. :)<3

2011-04-19 @ 20:59:28
URL: http://lillskogis.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0