Happy birthday to me (a)

Hahah random rubrik? aja idag fyller jag iaf 14 år ;) eller som mamma o nellie gått runt o sagt hela dan, "GRATTIS FRJOOORTIIIISSS!!! :D:D" ........ hahah närå dom e ju lite för gulliga ((: aja, jag har fått ett superfint Thomas Sabo armband och två stycken Thomas Sabo berlocker till armbandet, en ängel och en enköpingslilja, så fins såå :D och så fick jag ett par örhängen (äkta), en marinblå typ stickad kofta med ett brunt skärp och pengar :D Det har vart en helt fantastisk födelsedag o jag fick tillockmed ett par sånger ;D bättre kan det inte bli, eller? ♥ men jag skrev till Justin idag på twitter o typ frågade om han kunde retweeta eller följa mig, det skulle väl vara lite awesome?!?! :D Men nu ska jag nog gå o sova som att vi ska upp tidigt imorn till skolan (NOOT) hihi skadeglädje (aa) 

PussOchKram alla söta läsare :*

Fiin (osv..) bild från tidigare i sommras, kanske tom i våras...?
Trött chey efter en hel lång dag ;o men man ska intye klaga (a)
Jag tycker det var bra kavlité! och så var det inte så :PPppPPppP

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0