AMAZAYN

Åh idag hade man en awesome dag i stockholm med emma lovisa och saraaa :D vi gick och shoppa en stund sen mötte vi upp Tvillingen min (jesssiiiicccaaaa) och så gick vi runt lite och chillade, sjukt nice! Sen typ när vi skulle sticka kom Anna, Elsa och Sofia (och en till tjej jag inte vet vad hon hette ;$ ). Men som sagt skulle vi typ gå 15 miuter efter dom stack, inte så lyckat meeenmeen...

Hoppas jag får åka den 7:e för då kommer ja få träffa iaf jessie och anna sen, och såklart mer folk :D

Jag köpte iaf;
En USA tjocktröja
En svart lång kofta
Ett vitt basic linne
Ett par gråa mjukisbyxor

Sjukt nice, kanske kommer bild sen, vem vet ? :D



Tror jag älskar er brudar ! ;$ ♥


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0