HAHA thats epic

VETNIVETNI? lol nedå, men igår klockan halv 4 på natten tror jag det var, då hade jag 11 besökare, tycker jag är ganska bra med tanke på att min statistik brukar suga och klockan var så lite, men det kankse inte var så många som kunde sova eftersom det stooormade?  USCH jag skypade med myy friends i typ 5 timmar inatt för jag kunde inte sooova för det kändes som om hela huset skulle lossna från marken... men nu kom jag på att jag skrev det i förra inlägget, men whateveeer ;) 

har vart på stan och köpt present till emma idag, woopwoop. det blev bra, hoppas hon blir nöjd :D jag kom nu på att jag måste välja kläder till tha party, det blir kinda jobbigt eftersom min garderob är kinda boring....

men juste, ni som svarade på mitt frågeinlägg vad jag skulle ha för profilbild, det var igentligen menat till dom jag skajpa med för dom skulle rösta, men det var gulligt av er att rösta och det blev nummer 2 :D


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0