MERRY CHRISTMAS EVERYONE


ME TODAY, ska till kusiner och fira julafton igen :D asså jag ska nt ha på min onepiece men jag mös lite med kläderna :)) 


Oh gash, jag är så jävla glad jag fick en systemkamera i julklapp :DDD can't belive it ! Sen fick jag en onepiece, en klocka, en locktång, tillbehör till kameran pengar och en plånbok :D hell yeah, kan det bli bättre? Vill bara tacka min familj som gett mig dessa underbara saker, jag älskar er! ♥

Jag gjode ett tidinställt inlägg som skulle in igår, men blogg ville inte samarbeta så det togs bort istället... MEN MEN sötnosen bella var ju inne och gjode ett inlägg så det vart ju super ändå, sen var det väl inte så många inne igår eftersom att det var julafton, asså jag var inte innne på datan på hela dagen :o 

Och eftersom mitt inlägg inte kom fram vill jag säga GRATTIS BOOBEAR I EFTERSKOTT PÅ DIN 20-ÅRS DAG, DU ÄR AMAZAYN OCH 1DFAMILY ÄLSKAR DIG NÅGOT ENORMT ! ÄVEN OM DU BLIR ÄLDRE SÅ KOMMER DU FÖRALLTID VARA FOREVER YOUNG I VÅRA HJÄRTAN ♥ ÄLSKAR DIG LOUIS WILLIAM TOMLINSON!


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0