D:

Har inte vart oinne på datan på ett tag, men jag har vart lite bissy(stavning) :o Igår hade ja gympa, sen kom ja hem o skulle städa... sen skulle ja oxå plugga inför min redovisning idag ;) så de vart lite sen kväll ändå....

Men idag så redovisade jag engelskan, som sagt ;) sen efter skolan åkte jag, Sara, Lovisa o Emma R ner på stan, elr först va vi på drott o fikade, o jag o Emma S åt världens största marräng :D Suuprego (a) Emma s stack sen t bussen o sen så kom Saga, så gick vi me henne oxå ;) Köpte 1 kofta, men kanske ska lämna tbx den... :o Sen köpte jag en tröja, som jag vart jättenljd me ;) Sen hittade jag ett par skiitsnygga mjukis på scoop, så kanske drar dit mamma, så hon kan köpa dom åt mej, för dom va lite för dyra för mig ;) Sen en skiitsnygg kofta på lindex, men den va oxå lite dyr O.o

Men nu ska vi äta så ja inte missar THE VAMPIRE DIARYS (!!!!!!!) som har premiär ikväll :D:D:D:D BÄSTA (ett av dem) POGRAMMET EVER!! :D ♥♥♥♥

Men nu e de LOOOOV!!! :D Fan va skönt! ;)

Jaja, Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka ALLA bilder från festen nu :DDDD

2011-02-19 @ 08:25:51
URL: http://thenifiken.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome design !

2011-02-21 @ 19:53:06
URL: http://julialandin.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0