VäldigtDåligUppdatering!! :S

Men det beror på att jag i;
Torsdags åkte till sthlm och shoppade på dagen me mamma, sen kom Bella, o sen på kvällen åkte jag, mamma, Bella o Maggan (Moster) o såg på en teater! :D Leva Livet hette den o den var skiitbra!! :D:D 
Fredags var jag hos bella för ja hade sovit där o bloggade inte då för hade inte tid :/ Men vi hade kul iaf. sen kl 8 kom pappa o hämtade mig.
Igår åkte familjen tidigt på morgonen upp till Borlänge o åkte skidor i Rome :D Skitkul, men man vart lite trött ;) Men mamma failade lite o bah "Nu åker vi Börjes liftar" (Backen heter Götes Brant) ^^ och "Nu åker vi Åke-Tråke, för den var rolig" (backen heter Åkes Dröm) ^^ Haha skillad mamma man har (a) Sen på kvällen så gick vi till centrumet i Borlänge o skulle ut o käka på en pizzeria, men sen så fick vi syn på en grekisk resturan som var fullproppad, så vi gick in där istället o fick dela resturang me en annan familj, o dom va jätte trevliga :D Dom hade 2 barn, en tjej som var 11 (såg ut o va 13) o en kille som va 13 (såg ut o va 15) o han va skitsnygg!! hehe jag vet ja e lite weardo xD
Idag var vi i Aquanova (badhuset i borlänge som e ett av sveriges bästa) :D Fett me kul asså! En av ruchelkanorna var det TOTALT mörker i några meter, men den var mörk hela tiden men somsagt så ibland var det helt mörkt o ftast var det typ lite spiraler runt som ljus, elr va man nu ska säga, hette "Black Hole" ;) sen vare "Black Eye" som var väldigt bred så man kunde åka många i taget. vi höll oftast i varandras fötter o åkte i rad :D det var kul :D Sen vare "3G Turbo" som gick extremt snabbt o man fick extremt ont i arslet o skuldebladen! ;oo Men den var kul för den gicl så snabbt ;) och till sist så fanns det en stöm som var väldigt kul, för jonte o ja åkte ex. me huvet före osv ;) En vågmaskin, bubbelpool, hopptorn, bebisbassäng, klättervägg m.f. Riktigt kul dag och jag rekomenderar det stort!! :D
Min ruchelkane-topplista ;) :
1. "Black Eye" (Den breda)
2. "Black Hole" (den mörka)
3. "3G Turbo" (den snabba)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najjs me killen ;) å din mammas failar xD men fick ni dela "restaurang" haha lyckat griis lyckat ;D<3

2011-02-27 @ 23:10:57
URL: http://thenifiken.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0