o.O

Asså jag fattar inte hur jag ska hinna!?! När något kul väl händer så händer ALLTING samtidigt :s Imorn så ska vi ha våran första gympaträning för i år :D Samtidigt så ska Bella kma te enk så då ska vi vara :D plus att jag och petra ska åka efter skolan o köpa present te Sara, och jag te Bella :D Men..... Allting händer just imorn! Känns drygt å missa en träning, första träningen för o va mer exakt... Sen vill man ju självklart vara me en kompis som man inte träffat på ett tag! Sen måste jag köpa en present till Sara för festen e på fredag :o Asså jobbigt elr vad?!

Men asså jag får ångest -.-' D: 

Men men nu ska ni inte behöva höra mer om min lilla kris o.O

Puuuuuuussss ♥


(y) ^^

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0