Baka en kakaaaa

Har precis bakat nån kaka av nåt slag ;) Den e nog jättegod :D Igår bakade jag och pappa blåbärs MUFFINSSS :D:D Dom va suveränt goa'! Glömde blogga igår :( Höhö ja o jonte spelade chack? som aldig tog slut, för jag sög, och han lät mig göra om hela tiden ^^ och idag spelade vi alfapet för han sa att han inte orkade sitta vid datan (?!?!?!?!?) ^^ :o haha 

Men nu så ska jag nog lyssna på musik o slappa :) Kolla lite bloggar (: Laddar nog upp bilder på muffinsarna nån gång. 


Dans in my damn heart ♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarlit?!?!?!?!?! sa JONTE (?!?!?!?!?!?!?!?) att han inte ORKA (?!?!?!??!?!?!?!?!?!) sitta vi datan?!?!?!?!?!?!?!!?!??!?!?!?!?!!??!! :O woooow xD hahahahaha// meii ;P

2011-07-19 @ 14:09:35
URL: http://bellaaas.bloggplatsen.se

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0