Det blir ingen rubrik idag ;)

Jag vet inte riktigt va ja ska blogga om? :o de e rätt fint väder ute så de blir väl en kort inlägg sen går ja ut o steka ;) Bläää de blir visst ett jättekort inlägg för jag har ingen aning om va ja ska skriva idag :( Imorn innan bion, asså på dan ska ja o bella kanske va ;) najjs (y) O sen ska ja Cajsa, Clara o Johanna va på torsdag :D De blir oxå fetnajjs :D Kan bjuda på några bilder från turkiet oxå ;D


Jag som ligger på stranden o steker ;D såklart (a) ♥
Jag och pappa ♥
"Utsikten" från vårna balkong ut på poolområdet ;) Seriöst, dom hade lixm 2 gigantiska pooler, 1 barnpool och 1 ruchelbanepool !? Snacka om najjs ;D Och sen va de ju såklart (?) privat strand för hotellet som ni ser längst bort på bilden :D Lagom härligt?!?!?! :D
Hotellet fyllde 2 år o då bakade dom tårtor som de stod S-E-A-W-O-R-L-D-R-E-S-O-R-T på o som ni ser så failade han som håller i D:et o tappade tårtan XD e va lite kul ^^ sen ser ni i kanten bakom fail-killen (xd) att dom hade bakat yttligare en gigantisk tårta :o De va iaf en riktigt härlig kväll :)
Jonte, Mamma o jag (och nån random unge) på bilden :) de va den dan när hotellet fyllde 2 år så då gjorde vi oss lite fina :') 

Sen finns de ju såklart massa mer bilder :D Men då blir inlägger föööör långt ;) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice nice bruttan ;)<3

2011-07-13 @ 20:38:38
URL: http://lillskogis.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0