JAG HAR NY DATOR :D:D:D:D

Jag e så sjukt glad för jag har äntligen fått min nya dator :D:D Awwh den e jättebra hitills :)))) 

Aja igår va ja me Emma o vi hade jättekul ;) Haha vi spelade monopol me hennes lillasyrra och, hahah, ja van rätt stort ^^ Jag hade 99 600 elr nåt sånt, emma hade typ 940 o elin hade typ 1 900 xd HAHA ja äger juuu :D 
Sen åkte ja hem o åt sen åkte ja till bella o sov där :) Vi gjorde glass o nån typ mobbad äcklig dricka ^^ haha i drickan hade vi fanta exotic, cola och sprite. de brukar va gott me vanlig fanta, men me den här va de inte direkt gott :o xD haha vi kallde den för "hyper medecin" för den påminde om medecin ^^ Aja och i glassen hade vi i.... aah, lite allt möljigt, bla kola och cholkad sås, karamellfärg osv ;) den va däremot faktiskt väldigt god :o  höhö ^^ aja idag har ja inte gjort nånting spec. jag o bella vaknade typ 10 över 1 så halva dan gick ju åt för att... sova ;) men sen åkte ja hem o så fixade ja min dator o så åt vi och nu sitter jag här och skriver ^^

juste glömde skriva att jag träffade Clara, Cajsa och Johanna i torsdags :D:D:D Åhh har saknat dom jättemke :)) vi va i koffsan o badade o de va rätt varmt i vattnet, men i luften va de freaking askallt :o men efter att man satte på sig mjukiskläder o sockor när man kom hem så vart man snabbt varm igen ;)  

Saknar grekland ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0