Seriöst kommer inte på nån rubrik? :o

Va på stan efter bresse o köpte lite bikini :) 2 toppar och 1 underdel, men kanske ska köpa en till underdel..? asså båda topparna matchar me nederdelen o sen har ja nåra mer oxå, men nu ska ja inte prata om mina bikinis (?) ;) Åkte till The Phone House oxå för att kolla om dom kunde fixa min mobil som har fått sig en liten smäll :( Hemma fick ja mat o sen kollade ja på Allsång På Skansen och Morden I Midsommer och seriöst, halva midsommer borde ju va utrotat vid det här laget?! xd På fredag åker vi till Göteborg :D:D Då får ja träffa clara, cajsa, johanna igen och frida :D Henne har man inte träffat på ett bra tag O.o Imorn skulle ja va me nellie men hon kunde inte få nån skjuss... :( men vi åker ut till bresse igen o så ska vi äta hos min morbor som har husvagn där (: dom har två jättesöta hundar så de kan bli rätt kul ;) Som ni kanske märker så kommer de inte bli så bra uppdatering imorn men kanske nåt inlägg på kvällen? Nu ska jag kanske twittra? om ni har twitter så heter ja ksomikarlsson :) Jao kommer inte blogga nåt mer idag så godnatt ;* ♥ 


Clara och Cajsa ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0