Bella in tha hause *schtekface*

Hejhej på er :D tänkte bara fixa lite uppdatering här ^^ Min lilla plutt e i turkiet D: utan mig... :/ men jag vet att hon har de jätte bra där borta för de sa hon :D:D

hon har säkert fetaste brännan just nu :O :thumbup: så hon solar lite åt mig me (aa) eftersom de e ett himla skitväder här i sverige -.-"

iallafall så kmr vi troligtvis träffas på sönda :D:D:D men hon kmr ju va trött som en liten griiis ^^ sen kmr hon nog kma hem te mig hos min mamma å sova där nåra nätter :D:D:D å om de e ra väder ska vi schteka å bada  BD


ni kan ju allti kolla in min blogg om ni har lust (aa)



!!!!!!BELLA!!!!!! :D:D:D:D



hej då *vinkar* ^^


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0