En riktig bloggning nu ;D

Hej alla söta bloggläsare sry att jag inte bloggat på ett tag och jag blir jätteglad när jag ser att ni ändå går in på bloggen! :') ♥ 

Jag vet inte om ja skrev de förut, men ja ska få ny dator, som att min andra gick sönder så just nu kan ja bara blogga nån gång ibland :( eller ja kan mobilblogga men då kan man bara skriva rubriker :o
Haha ^^

Men de va nyss CSI NY :D De e bäst juh (aa) Men har nyss målat naglarna ;) Idag hade vi friluftsdag i bresse o de va stekigt varmt! :o Men vi badade fatt skönt juh :thumbup: I torsdags va ja me nellie :D I fredags va ja, sanna o familjen i rönan :D Fett kul vi såg petter o september (y) I lördags va ja me sanna o så va de dans (y) I söndags o måndags va ja me bella o vi åkte ut t bresse på måndan ;) De va ju nationaldagen då så vi åt nationaldags-bakelser :D As gott ♥ Imorn ska vi va i skolan blää va tråkigt o på torsdag slutar vi!! :D:D:D Fään va najjs asså c:
På lördag åker vi till turkiet! :D Usch va ja längtar :D
Jaja, kanske hinner blogga imorn vi får se :P 

Side ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0