Puss mina sötnosar :*

Aww jag saknar mina små gummor jättemke jag skulle vilja träffa dom varje dag under sommaren! Men vi ska ju till Turkiet så de blir lite svårt haha ;) Och imorn e de skumparty :D då ska petra, nellie, Emma o kanske nån mer med :D Hehe ja sitter frtf i min klänning den e såå skön (aa) nu ska ja väl tråka lite gran kanske twittra ;Dfölj mig om ni har Twitter så blir jag jätteglad (y) ksomikarlsson heter jag ;) JAG ÄR BÄST JAG HAR KOMMIT PÅ HUR MAN MOBILBLOGGAR :D:D:D Snacka om bäst chey (a)<3 Jaja skolavslutningen va iaf bra ;) som alltid handlar de ju om 9'orna men det gjorde inte så mke vi hade kul iaf ;D nån gång får ja lägga upp bilderna vissa e ju störtsköna ^^ haha vi är ju bästa lirarna ;) jag kommer missa sista glee avsnittet för då e vi i Turkiet :o

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0