:D

Kom inte på nån rubrik ^^ Idag har ja vart ute typ hela dan :D De va ju fett soligt o skönt så nu har man fått sig en liten bränna;) Till midda grillade vi oxfilé och fixade lite potatisgrattäng och grillade grönsaks-grillspätt, det va jättegott! :D Efter middan satte ja o pappa oss o kolla på film (: Och nu beställde vi nyss min mobil!!! :D:D Htc incredible s (; In your FACE bella som alltid tkr att jag pratar om att skaffa ny mobil, men alrdig för det, vilket jag iof kan hålla me om, men ändå ;D 

Aja godnatt :D ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla skriva lite mer om din mobil. Om bra och dåliga skaer. Jag funderar på att köpa en sån!!

2011-05-30 @ 19:20:47
URL: http://wimzanwilma.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0