EVERYDAY I'M SHUFFELING

JA, nu äre så att jag överlevde kvällens drama! Men nästa fråga är om jag kommer överleva skolan, villket vi bara kan hoppas på att det går bra... haha lol jk, nejmen serriöst är fortfarande fett depp... MEN jag har köpt skivan, får se om den kommer osignerade eller signerad, jag kommer klaga om den är osignerad för det stod inget om att den inte va de men alla sa att den va slut, nu gjorde jag nog er förvirrade... eller jag gjorde mig själv förvirrad (a) hahah jag är så grymt smart! :DD

Imorn ska jag till tandläkaren, ska väl snart få tandställning igen... men jag ska inte klaga för jag vill ha det! Behöver det värkligen enligt mig själv...

Men nu ska jag läsa senaste delen på Debbies novell sen ska jag slagga, puss på er! ♥

Och bara för att jag är så busig så lägger jag in en bild på Justin när han shufflar på AMA's :D


Och bara för att jag är extra busig så lägger jag in the trolling saruman som alla avgudar (fast nee) :D


Glöm inte frågestunden HÄR sötnosar ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0