VADDÅ JAG?! Det är ju du som har två kryckor som random sticker ut ur din packethållare! -_-

Tjenare sötisar! Måndag idagdåå :D Serri, måndagar är en av de bästa dagarna på veckan! Ganska forever alone som tycker det, men whatever (a) Hur har ni haft det idag då? själv har jag haft de gött! lite seg skola som vanligt, men annars gött yaoo. Nu fuckade mitt tangentbod upp sig så åäö funkar inte... måste sitta och kopiera + klistra in -.- Det kallas dryyygt! 

Men nu ska jag berätta en sjukt kul sak! :D Petra går på kryckor så idag när jag och Petra skulle cyckla hem såvisste vi inte hur vi skulle sätta fasst dom i hennes cykel, så det slutade med att petra och jag garvade hela jävla vägen hem och hade hennes kryckor hakade på hennes cykel bak så dom stcka ut typ en halvmeter! HAHA ni skulle sett, tog några dåliga bilder som kommer upp lite senare, men dom är väldigt dåliga ;) Omfg, va kul de va! men å andra sidan hade båda vi sjukt trött humor (a) ajuste, Petra började garva, och ja bah "va garvar du åt " och hon sa att hon skratta åt mig, o då sa jag "VADDÅ JAG?! Det är ju du som har två kryckor som random sticker ut ur din packethållare! -_-" AHAH de va askul! :D

Tumblr_lpq3h8khu61qfvwaoo1_500_large

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0