Ja nu är jag hemma!

Kom hem från en asgrym helg i stockholm inatt. Kom hem från min faster som fyllt år för ett tag sen. Men ska berätta lite om Twilight Fan Event
Efter skolan i fredags stack jag till tåget och åkte tåg till stockolm med lisa som sällskap, trevligt! när jag var framme så mötte jag upp Angelica, Tilda och Bella vid tåget och vi stack till donken och käkade. Därefter stack vi till tunnelbanan mot Hovet och ställde oss i kö, då var klockan typ 3. Efter ett bra tag i kön så kom det fram en kille och sa att vi stod i fel kö -.- Vi stod i vanliga kön fasst vi hade VIP biljetter så vi skulle stå i VIP-kön. Så dit gick vi och ställde oss och kön rörde sig sååhäääääääääär snabbt! fast ne... tog aslång tid :( Men vi hade kul och gjorde kaniner med mina vantar, som man gjorde när man var liten HAHAH xd MEN TILLSLUT så kom vi fram till insläppet och gick in. Ni får bilder i slutet av inlägget. Det var ganska mycket folk där. Vi försökte hitta Sanna och Lovisa så vi ringde dom och sen såg vi dom, dom stod typ längs fram! :oo Fasst dom hade ändå köat sen morgonen ;) Mange-Makers, Tomas Sandberg (tror jag han hette), Nause och Oleg kom och spelade innan Ashley Green och Robert Pattinson kom. Dom var klara efter typ en timme sen försökte Knappen och Hakim hålla oss roade i en och en halv timme eftersom att Robert och Ashley var försenade. HAHA sköna snubbar säger jag bara! *Hakim och Knappen hade sjungit och spelat gitarr* Knappen: "Vill ni gå hem med Hakim istället för Robert nu?" alla: "NEEEEEJ!!!" Hakim: "Sa dom NEJ eller YAY?" HAHAH sköna lirare dom är asså! Men tillslut kom dom och det var helt galeeet! Alla skrek och kameror var i luften heeela tiden och här och var var det lite gråt också. ÅÅHHH robert var ju grrrymt snygg i verkligheten :D :o När rob och Ash stuckigt så kom Ulrik och spelade 2 låtar. The Box och Boys Dont Cry ♥ Inloveee! Då hade iallafall rätt många också gått så då sprang vi fram till scenen och gissa vem som kom längst fram?! AAH KAN DET HA VART JAG? YESSS BOX! Shiiiet :o Allt var helt amazing, ångrar inte en sekund av den dagen! Tack underabaraste Bella i hela världen för att jag fick följa med, det var jälvigt kul!
2/4 biljetter! :D:D ♥
Jag med söta kaninen ^^
Första röda mattan ♥
När vi kom in till Hovet.
I väntan på Robert och Ashley
Robert och Ashley utan zoom, fatta nära vi stod! :o

Robert och Ashley
Ulrik (♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0