10 sanningar om mig...

¤ Jag är kär.... men det är bara 1 i hela världen som vet i vem.
¤ jag ÄLSKAR halsband men jag råkar typ göra sönder dom rätt mke....
¤ när jag är ledsen eller så äter jag choklad så mår jag lite bättre ;)
¤ Jag är beroende av Justin Bieber
¤ Jag är oxå beroende av Twitter och tycker det är ca 1000 ggr bättre än fb ;)
¤ Jag kan inte gå en dag utan att nämna justin ännu minde TÄNKA på honnom, shiiet
¤ Jag blir aggresiv om någon säger något taskigt mot justin, asså INTE som "jag hatar justin bieber"
¤ Jag har rätt dåligt självförtroende
¤ jag älskar slangorden 'shawty' och 'swag' och annvänder dem typ 24/7
¤ jag blir väldigt ofta stolt över justin, nu ex har han kommit med i Guinnies Rekordbok WIHOOW!

haha ja blev några justinbieberfacts om mig oxå, men om du inte gillar det DealWithIt ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å de e jag som vet 1an ^^

2011-09-17 @ 13:32:39
URL: http://bellaaas.bloggplatsen.se

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0