Sorry för sjukt dålig uppdatering :/

Hällåw jag har haft väldigt dsålig uppdatering men orkar värkligen inte blogga :( Kanske ska sluta... Men jag kanske lägger upp lite bilder då och då iallafall ;) här kommer två stycken lite roliga bilder från VMA's (justin och Demi & justin och selena) (a)
HAHAH Justin hade ju en livs levande orm som armband på VMA's! :o och Demi vart lite rädd om man säger så, men hon var långt ifrån den enda ;) själv tyckte jag det var lite coolt, speciellt, roligt och läskigt ^^ HAHA ni ska ju se en intevjuv,
reporten "hey justin!"
justin "Hey!"
random dude "wazzup biebs, cool snake"
justin *says something*
repotern "OMFGG ITS A SNAKKKEEEEEE!!!!!!!!"
justin "haha yeah, wanna hold my johnson? ;)"
reporten "NOOOO!!!!"
justin *försöker ge henne en kram*
reporten *slingrar sig undan* dock skrattande

säger bara en sak, fan va epic Justin! ♥ asså "Wanna hold my Johnson?" HAHA skön grabb ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha... :D har sett det förut men skrattar inombords för mig själv varje gång jag ser det... :D

2011-09-04 @ 19:48:39
URL: http://emmatherox.bloggplatsen.se

Skriv din komentar här:

Namn:
VIP?

Mailadress: (bara synlig för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0